Subject: Registreeritud ekspertide nimekiri
From: "Triin Masing" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 11:09:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Kohtuekspertiisi Instituudi lehel on toodud registreeritud 
eraekspertide nimekiri, kus kajastub ka Toomas Kaljas (38105290219) kui 
ehitise auditite ja ehititiste ekspertiiside tegija. Kutsekoja avalike 
andmete põhjal aga ei ole kõnealusel isikul ühtegi kutsetunnistust antud 
valdkonnas.

Mille alusel eksperte sinna nimekirja kantakse ja kuidas saab Toomas Kaljas 
olla registreeritud ekspert, kui tal puudub selleks vajalik pädevus?

Lugupidamisega

Triin Masing

Ehitusosakonna juhataja

GSM  <tel:+372%20526%203894> +372 526 3894

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>